Monday, May 3, 2010

aDe AkU kEsaH?

Di suatu petang yg sepoi2 bahasa....si Boboy sedang asyik lena di ats meja...hatiku begitu teringin mengganggu tidurnye..HoHo..best ye ko tido..wat muke tak bersalah dah cakar tgn si Rod adik aku tu..aku nk snap2 la gambo ko...






Woo...bukan main lg ye ko tido..

Boboy ni tak peramah langsung..tak suke org pegang2 die...tak suke org belai2 die...tak suke org acah2 die..tu ciri2 mamat sekor nih..tp yg tak tahan nye, die ni mmg anak mak..name je jantan..dok mengekor mak die je...sekarang dah besor skit, kurang la ngekor mak die..Boboy...Boboy...

Die ni tak mesra dan tersangat la garang..hadui..pendiam jugak tu..lau lapar mmg tak pandai nk mintak2..kalau omey dah lame bergegar umah aku mintak makan..






Ape pon aku sayang Boboy sebab die kucing aku...TQ

Untuk makluman, Boboy ni cucu kepada kucing terbiar yg datang tumpang umah aku dgn slamber nye suatu ketika dulu....