Wednesday, May 12, 2010

MiSs J gLamour u!

Incik Dek Dek telah dengan jayanya menambahkan bilangan keturunan nya...mari tepuk...clap..clap...clap...hai la mak cik sekor ni...ank2 yg sedia ada pun naik pening mak aku uruskan...ko tambah lg la plak...haduyai..........besar keluhan mak aku...(jgn marah ye mak)

Tp agak upset sikit la...coz ank2 die kurang zat...donno nape..coz kalau dh umo sebulan sepatutnye dah montel2...tp skali tgok mcm ank2 kucing terbiar je..sob...sob...sob...sedey aku tgok...

Jadi jalan alternatif nye, mak kn la suap-suap susu die..susu tu bli memang susu utk ank kucing...mak aku dgn sabor nye suap cucu2 die yg 4 ekor ni...moh...layan....



Incik Dek Dek mengamalkan susu badan tau...wahahaha...yeke susu badan je?



Oleh kerana kegagalan program penyusuan badan Dek Dek, maka mak aku dgn rela hati menyuapkan budak2 kecik@cucu die...ko pun tumpang skali kn Dek Dek? Ko jgn tak ngaku laks....